Sider

torsdag den 23. august 2012

Klar til afrejse

Så er det dagen før dagen. I morgen tidlig går turen til Afrika. Nu er sommerfuglene ved at komme i maven, og konstant kører tankerne, omkring de næste tre måneder, rundt i mit hoved. Hele tiden prøver man at forestille sig, hvordan Uganda er, og hvordan alting foregår der. I dag har jeg brugt det meste af dagen på at købe de sidste ting, og på at pakke. Her til aften var mor, far, Jakob, Martin, Johanne og jeg ude og spise i Vorupør, hvilket var rigtig hyggeligt! Generelt har hele ugen gået med at gøre klar til rejsen, og tirsdag aften havde jeg besøg af hele familien, for at holde tidlig fødselsdag. Det var en rigtig hyggelig aften, hvor alle var glade og spurgte til min rejse. Det der bliver sværest ved at være væk hjemmefra i tre måneder bliver at skulle undvære min dejlige familie og skønne venner, men jeg glæder mig dig til at være sammen med dem alle igen til jul. Nu føler jeg, at jeg er ved at være klar til at rejse, bortset fra, at alle mine ting ligger rundt omkring på gulvet i stedet for i kufferten. Det må jeg ordne i morgen, for nu er det sengetid.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar